Actie & interactie

Verschillende praktische middelen die zullen helpen bij de ontwikkeling van jezelf en het merk.

John Doe: Zien en gezien worden (identiteitscanvas)

Achter elk sterk merk schuilt een duidelijke identiteit. Bij een corporate, maar nog veel meer bij een persoonlijk merk. ldentiteit is altijd het beginpunt en staat gedurende het hele proces centraaI. Het gaat immers om jouw merk, om wie jij bent. Branding vanuit identiteit is een effectieve manier om je te onderscheiden en te komen tot een unieke merkbeleving waar anderen deel van uit willen maken en aan bij willen dragen. Te bepalen wie je bent, waar je voor staat en voor gaat.
Tijdens John Doe: Zien en gezien worden, neem ik je mee in de wereld van merk & identiteit. En vertel over de meerwaarde van denken vanuit identiteit, wat daarvoor nodig is en waarom merken net als mensen zijn. Door het identiteitscanvas in te zetten ontdek je als individu, maar ook als team je eigen identiteit en waar jouw merk op rust of zal rusten. Aanbevolen voor a
fdelingshoofden, bedrijfseigenaren en/of mensen die de ambitie hebben hun persoonlijk merk te ontwikkelen.

Happitude: Creating a happy future

Wil je door middel van de Happitude (Happy Attitude) Workshop kennismaken met de mogelijkheden van een happy attitude en zelfleiderschap met als doel het werkgeluk in jouw organisatie te vergroten?

Geluk en gezondheid gaan hand in hand. Steeds meer organisaties ontdekken dat gezonde en gelukkige medewerkers bijdragen aan succes. Medewerkers die lekker in hun vel zitten, betrokken zijn en 110% geven voor hun klanten, collega en organisatie. Zij maken het verschil. Mede door het toenemende aantal mensen met stressklachten, burn-out en de dramatisch lage betrokkenheid van Nederlandse werknemers van slechts 9% (TNO/CBS, 2015; Gallup, 2016), zien we dat steeds meer organisaties werkgeluk als mogelijke oplossing omarmen. Bij werkgeluk gaat het om, zoals het woord het al aangeeft, het ervaren van geluk in het werk. Niet alleen wat, maar ook hoe is bepalend.

Voor het ontwikkelen van werkgeluk staat het eigen leiderschap centraal. De verantwoordelijkheid ligt vooral ook bij de medewerker zelf. Hoe gaat hij ervoor zorgen dat hij voldoende plezier, voldoening of zingeving in zijn werk ervaart? De organisatie speelt hierbij natuurlijk een belangrijke faciliterende rol, maar gelukkig werken begint vooral bij de medewerker zelf (intern) en daar draagt de werkomgeving (extern) aan bij.

Een goede manier om hiermee aan de slag te gaan is de Happitude Workshop, waarin medewerkers op een interactieve, inspirerende en fun manier leren wat werkgeluk is en hoe het eigen werkgeluk te vergroten. 

 

De Workshop wordt gegeven door een groep motivators, trainers, ondernemers, voormalige medewerkers, leidinggevenden en sprekers die staan voor de onderneming van de toekomst. Met aandacht voor mensen en de creatie van duurzame waarde. De medewerkers van een bedrijf maken in een dagdeel kennis met de mogelijkheden van een happy attitude en zelfleiderschap met als doel het werkgeluk te vergroten. Wij noemen het een Happitude. Hiermee helpen wij organisaties met de transitie naar een een happier future.

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.

Happitude-happitat

Niet zeker hoe merktherapie kan helpen?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan en ontdek de mogelijkheden.