Merktherapie

Voor visionairs, directeuren en bedrijfseigenaren

Het merk is niet hoe het bedrijf eruit ziet. Ook niet wat jij zegt dat het is. Jouw merk is het gevoel dat mensen hebben bij elke gedachte van, of interactie met jouw merk. Het is wat jouw doelgroep zegt dat het is. Datgene dat overblijft wanneer je al het tastbare weglaat. Belangrijk is om dezelfde taal te spreken als jouw doelgroep en ervoor te zorgen dat jouw boodschap, de meerwaarde van jouw bedrijf, op de juiste manier wordt gecommuniceerd, naar de juiste mensen. Met Merktherapie zorg je voor de juiste basis, voor verdere ondersteuning en sturing. Dit kan zijn bij het re-branden van jouw bedrijf, communiceren met jouw doelgroep, maar ook bereiken van een nieuwe merkpropositie of het aanscherpen daarvan.

Wanneer is merktherapie goed voor jou?

Merktherapie is een effectieve tool bij het opzetten van een nieuw merk, re-branden van een bestaand merk, het aanspreken van een nieuwe doelgroep, bij het intern overbrengen van jouw visie op medewerkers en losmaken van jouw gedachten. Sommige leiders gebruiken het als klankbord. Privé of met jouw team, jij kiest.

Privé therapie

Een privé ontdekkingstraject bestaande uit meerdere sessies, gericht op het achterhalen van de aspecten die een bijdrage leveren aan de meerwaarde van jouw merk. En het wegsnijden van die elementen die afbreuk doen aan jouw merk. Tijdens het traject komt meer ter tafel dan wat jouw merk is en doet. Het gaat ook om het vertellen van het verhaal  van het merk en waarom deze de beste keus is voor de doelgroep. Klanten die het traject hebben doorlopen, komen in aanmerking voor prijs reducties op vervolgsessies. 

Niet zeker hoe merktherapie kan helpen?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan en ontdek de mogelijkheden.